رصد مستمر نحوه پذيرش بيماران در تمام مراكز درماني

مديركل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات سازمان بيمه سلامت ايران گفت: براساس گزارش هاي دريافتي از واحدهاي مختلف سازمان نحوه پذيرش بيماران در تمام مراكز درماني به خصوص بيمارستان ها به صورت مستمر رصد مي شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آی هینا، دكتر امير پيروزيان به گزارش دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات سازمان بيمه سلامت ايران مبني بر اقدامات انجام شده واحدهاي مختلف اين سازمان در كمك به وضعيت بحراني مبارزه ملي با ويروس كرونا اشاره كرد و افزود: در حوزه نظارت بر مراكز درماني درراستای رعايت موازين بهداشتي و جلوگيري از انتشار بيماري كرونا، كنترل و نظارت بر فعاليت مراكز درماني طرف قرارداد با بكارگيري روش هاي غيرحضوري و برقراري تماس تلفني و گزارشات سامانه هاي الكترونيك مانند سامانه تاييد خدمات انجام مي شود.

مديركل دفتر ارزيابي عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شكايات سازمان بيمه سلامت ايران افزود: در صورت وجود شكايت بيمه شده از مراكز درماني، رسيدگي در اسرع وقت انجام و ضمن رعايت نكات بهداشتي به صورت حضوري بررسي و پيگيري مي شود.

وي با اشاره به اينكه نحوه پذيرش بيماران در تمام مراكز درماني به خصوص بيمارستان ها به صورت مستمر رصد مي شود، گفت: تمديد قرارداد همكاري مراكز درماني طرف قرارداد كه اعتبار آن از دي ماه سال ٩٨ به اتمام رسيده باشد و دلايل انضباطي وجود نداشته باشد، تا آخر خرداد سال جاري بدون مراجعه حضوري بلامانع اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *