وزارت امور اقتصادی و دارایی سامانه های ارتباطی با وزیر را به منظور ساماندهی هرچه بهتر مراجعات مردمی معرفی کرد.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، با توجه به تاکید وزیر امور اقتصادی به منظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردمی سه خط تلفن مستقیم و داخلی، شماره نمابر و پایگاه اطلاع رسانی الکترونیکی وزارتخانه فعال شده است.
این وزارتخانه آماده دریافت پیامها از قبیل گزارش، تقاضای راهنمایی، نقطه نظر، انتقاد و پینشهاد آنان در ارتباط با وظایف حوزه هایی چون بانک، بیمه، گمرگ، مالیات، بورس، خصوصی سازی، سرمایه گذاری خارجی، اموال تملیکی، حسابرسی، نظارت مالی و خزانه داری و… خواهد بود.
کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته در کوتاه ترین زمان پاسخ پیام های رسیده از سازمان های پاسخگو را اخذ و به پیام گذار منتقل می کنند.
بر این اساس، شماره تلفن های سیستم گویا ۳۳۹۶۷۱۰۰، ۳۹۹۰۲۲۱۰ و ۳۳۹۶۷۲۰۰، پورتال وزارتخانه به نشانی www.mefa.gov.ir و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات www.foia.iran.gov.ir
است. در ضمن شماره تماس پیگیری درخواست ها نیز ۳۳۹۶۷۳۰۰ اعلام شده است.
https://eghtesademelat.ir/?p=64214