به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار؛ دکتر سید حمید خالقی با اشاره به تلاش بی وقفه در ارایه خدمات بانکی به هموطنان از آغاز سال نو و در تعطیلات نوروزی گفت به عملکرد قابل قبولی دست یافته و امیدواریم در سال جدید و با تلاش مضاعف مدیران و همکاران بانک، ضمن تداوم اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی گامهای مثبتی در زمینه راهبرد مشتری مداری برداشته شود. دکتر خالقی گفت: بانک انصار طی سال گذشته مفتخر به کسب افتخارات بزرگی شد که از مهمترین آنها می توان به رونمایی مدل مفهومی ریل گذاری بانکها برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی، کسب تندیس سیمین ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی و کسب جایزه سطح اشتهار به کیفیت با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب اشاره کرد.