بانک انصار جایزه سطح اشتهار به کیفیت را به دست آورد

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار؛ این بانک براساس ارزیابی های دقیق کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مبتنی بر استانداردهای بین المللی و شواهد و مستندات صورت می گیرد، شایسته دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک شناخته شده و در مراسم اختتامیه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رؤسای سازمان ملی استاندارد و سازمان بهره‌وری ایران جایزه را دریافت کند. براساس گزارش مذکور جایزه ملی کیفیت ایران که دارای سطوح گواهینامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس می باشد، در اجرای مصوبه‌های یکصد و دومین و یکصد و چهارمین جلسه شورای عالی استاندارد کشور و در جهت توسعه و ترویج دانش مدیریت کیفیت و استفاده آن در سازمان‌های دولتی، خصوصی و تعاونی اعم از خدماتی یا تولیدی، طراحی و براساس مفاد این نظامنامه به اجرا گذاشته می‌شود و در پنجمین دوره این جایزه در سال 1394 از میان 58 شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام شده، تنها 25 شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبه‌بندی در سطوح جایزه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *