سازمان بورس اعلام کرد : از این پس ارسال هر پیام به مشتریان درباره مشکلات سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند باشد و در صورت اجرا نکردن با آنها برخورد قضایی خواهد داشت.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از ایبِنا، حامد سنجری، سرپرست مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامهای خطاب به ۱۰ شرکت خدمات رسان آنلاین (OMS) و رونوشت آن به معاونین اجرایی و حقوقی سازمان بورس، مدیران فناوری، نظارت بر بورس ها، نظارت بر کارگزاران و مدیریت فناوری بورس تهران اعلام کرد از دیروز ۲۴ اسفند ارسال هر پیامی در سامانه های برخط مبنی بر انتساب مشکلات فنی و یا کندی سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند و مستدل باشد.
براین اساس، باید ارسال هر پیامی به ۱۰۸ شرکت کارگزاری و همچنین سهامداران با ارایه مدرک مستند باشد و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلفاتی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
https://eghtesademelat.ir/?p=57780