معاونت فنی بیمههای اشخاص شرکت بیمه دی همزمان با شیوع بیماری کرونا، خدمات جدیدی را برای پیشگیری و تسهیل درمان این بیماری به مشتریان خود ارائه میدهد.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بيمه دي؛ سجاد رامندی معاون فنی بیمههای اشخاص شرکت بیمه دی از پوشش هزینههای درمانی کرونا در رشته درمان و درمان متصل به عمر در بیمههای زندگی خبر داد و افزود، ١٠ هزار پک پیشگیرانه برای بیمه شدگان با بیماری خاص تهیه شده است که به ایشان اهدا خواهد شد.
– افزایش مدت زمان ارائه اسناد پزشکی تا یک ماه،
– کاهش محدودیتهای دریافت دارو و تاییدیههای پزشکی،
– ارسال مستمر پیامکهای آموزشی جهت بیمهشدگان درمان و زندگی، راهاندازی اپلیکیشن همراه بیمه دی جهت اطلاع از وضعیت هزینههای درمانی،
– کاهش زمان ارزیابی اسناد درمانی به نصف با توجه به توقف یک ماهه دریافت اسناد از دیگر خدمات بیمه دی در مدت زمان مقابله با این بیماری در سطح کشور است.
بیمه دی همچنین با راهاندازی مشاوره پزشکی تلفنی و از راه دور برای کاهش مراجعه به مراکز درمانی از طریق مرکز تماس این شرکت، در جهت تسهیل خدمترسانی به مراجعان و مشتریان عزیز گام برداشته است.