مکانیزه شدن خدمات بیمه‌ای از افزایش هزینه‌ها جلوگیری می‌کند

مدیرکل دفترمرکزی حراست سازمان بیمه سلامت گفت: مکانیزه سازی فرایندهای حراست موجب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سازمان به بیمه شدگان می شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آی هینا، محمد منتقمی راد در گردهمایی آموزشی مدیران حراست ادارات کل بیمه سلامت کشورگفت: مکانیزه سازی فرایندهای حراست هم سو با اهداف سازمان بیمه سلامت در استقرار این سازمان و دولت الکترونیک است که موجب کاهش بیش از 50درصد هزینه های سازمان بیمه سلامت شده است.

مدیرکل دفترمرکزی حراست سازمان بیمه سلامت، با اشاره به اینکه مکانیزه سازی فرایندهای حراست سبب ایجاد تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سازمان به بیمه شدگان می شود افزود: نظارت ، کنترل و انعکاس سریع و به هنگام چالش، نقاط ضعف ، توانمندی ها و نقاط قوت حوزه های مختلف به مراجع ذیربط، موجب استقرار هرچه بهتر نظام شایسته سالاری، پیشگیری از وقوع تخلفات و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی سازمان شده است.

منتقمی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت موجود ، مدیریت جامع هزینه ها ، جبران کسری بودجه مکانیزه شدن تمامی خدمات و اصلاح پروتکل های درمانی است.

وی با بیان اینکه مکانیزه شدن خدمات از بسیاری سوء استفاده ها جلوگیری می کند اظهار داشت: حراست سازمان بیمه سلامت درکنار دیگر بخش های این سازمان از مکانیزه شدن خدمات حمایت کرده و از هیچ تلاشی درجهت به نتیجه رسیدن این طرح کوتاهی نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *