همراه اول نشان ویژه «سازمان شنوا» و «پژوهش برتر ارتباطی» را گرفت

 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ سومین دوره «جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور» با شعار «شنیدن صدای مخاطب، مقدمه تأمین رضایت او» با حضور مسؤولان اجرایی و مدیران روابط عمومی و ارتباط با مشتری برخی سازمان ها و برندهای معتبر کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. بر اساس این گزارش، در این جشنواره با بررسی و داوری اسناد و مدارک توسط هیات داوران، اپراتور اول در بخش های «سازمان های شنوا» و «برترین مطالعات و پژوهش های ارتباطی و افکارعمومی» به عنوان شرکت برتر انتخاب  و معرفی شد. بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، این اقدام برای ترغیب سازمان ها به مشتری محوری، مخاطب محوری و شنیدن صدای مشتری و مخاطب و تشویق روابط عمومی ها به انجام مطالعات ارتباطی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *