مدیران بانک مسکن از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، با عنایت به تاکید وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم برقراری ارتباط بیشتر با مردم و همچنین اطلاع رسانی اثربخش اقدامات و فعالیت های بانک در ایام دهه فجر و به منظور صیانت از حقوق شهروندی و با هدف ارتباط دو سویه بین مدیران و مخاطبان ، طرح پاسخگویی مدیران ارشد بانک در دهه فجر در دستور کار اداره کل روابط عمومی قرار گرفته است.
بر اساس برنامهریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط بین مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال های گذشته، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای 12 تا 21 بهمن ماه به سوالات گوناگون مردم در حوزه فعالیتهای بانک مسکن پاسخ میدهند.
مطابق با جدول زمانبندی طراحی شده عموم مردم میتوانند سوالات مختلف خود را در ارتباط با دستورالعملها و بخشنامههای بانک مسکن در روز شنبه 12 بهمن ماه سال جاری به صورت تلفنی با مدیر مربوطه مطرح کنند. محمد حسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن در این روز و در ساعت 10 تا 12 به سوالات مطرح در این حوزه پاسخگو خواهد بود.
همچنین، محمد حسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن در روز دوشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 12، به همراه یکی دیگر از مسوولان این بخش آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مسائل مختلف از جمله امور اعتباری و مسکن مهر هستند.
ساسان شیردل، مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن نیز از ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 15 بهمن ماه در مرکز ارتباط با متشریان بانک مسکن آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم در ارتباط با خدمات الکترونیکی بانک مسکن هستند.
در ادامه صابر عسکرپور مدیر امور مالی بانک مسکن، روز چهارشنبه 16 بهمن پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه امور مرتبط با صندوق ره آورد و صندوق سرمایه گذاری مشترک می باشد.
همچنین مشتریان بانک مسکن و سایر افراد میتوانند سوالات خود در خصوص مشکلات مشتریان مرتبط با شعب و همچنین امور حقوقی و وصول مطالبات خود را با محمود لاری دارابی، مدیریت امور استان ها و داوود خلجستانی، مدیر امور حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن مطرح کنند؛ زمان حضور این دو مدیر بانک در مرکز ارتباط با مشتریان به ترتیب در تاریخ شنبه 19 بهمن ماه و دوشنبه 21 بهمن ماه در ساعت 10 تا 12 خواهد بود.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم هستند اما حضور مدیران این بانک به مناسب چهل و یک امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این مرکز، دو مزیت عمده به همراه دارد که از جمله آن میتوان به شناسایی و پیگیری سریعتر مشکلات احتمالی و نارساییهای مربوط به محصولات و خدمات بانک مسکن به منظور ارایه خدمات بهتر وبهینه به مشتریان اشاره کرد؛مزیت دیگر این امر آشنایی مدیران با نیازها و درخواستهای مشتریان در مواردی است که که این درخواستها در سبد خدمات بانک مسکن وجود ندارد؛ با حضور مدیران بانک مسکن در این مرکز این نیازها با سرعت بیشتری شناسایی میشود؛ همچنین در صورتیکه مشتریان و عموم مردم سوالاتی تخصصیتر داشته باشند که نیاز به پاسخگویی مدیران باشد در هفته آینده این امکان به واسطه حضور مدیران بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است ؛ هموطنان عزیز می توانند با شماره گیری 61088-021 در تمامی ساعات روز ، سوالات و نظرات خود را با مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن مطرح کنند.