نشست مدیران بیمه دی با ارزیابان خسارت درمان برگزار شد

نشست مشترک مدیران شرکت بیمه دی با ارزیابان خسارت درمان به منظور هم اندیشی در زمینه توسعه کیفیت خدمات در ساختمان ستادی بیمه دی برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی و ‌اطلاع رسانی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن تاکید بر نقش ارزیابن خسارت در صنعت بیمه، گفت: سیاست و استراتژی کلی ما در شرکت بیمه دی استفاده از خدمات ارزیابان رسمی بیمه مرکزی در پیش‌برد فرایندهای پرداخت خسارت تمامی رشته ها بوده و به نهادسازی هایی که توسط بیمه مرکزی در این زمینه صورت پذیرفته اعتقاد داریم.
وی افزود: کیفیت ارایه خدمات در سطح استانداردهای جدید و کسب رضایت مشتریان از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.
محمد مهدی عزیزی معاون فنی شرکت بیمه دی نیز در ادامه به زنجیره ارزش خدمات رسانی به ذینفعان و جایگاه ارزیابان خسارت درمان در تقویت این زنجیره و لزوم سازماندهی مجدد این بخش اشاره نمود.
در بخش پایانی این نشست نیز سجاد رامندی مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی گزارشی از عملکرد ارزیابان خسارت ارائه داد و استاندارهای نوین و به‌روز خدمات‌رسانی را تببین و از سامانه ای الکترونیکی به منظور پایش تخصصی و آنلاین عملکرد ارزیابان خسارت رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *