×

منوی سایت

اخبار ویژه

شرکت مخابرات ایران به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی «مسئولیت اجتماعی شرکتی» شناخته شد

شرکت مخابرات ایران در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری، بر اساس شاخص‌های استاندارد جهانی با دریافت حداکثر امتیاز و شایستگی لازم، جایزه “اهتمام سه ستاره مسئولیت اجتماعی” را کسب و به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در کشور شناخته شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، این شرکت براساس ارزیابی‌های انجام شده در فرایند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری که تحت نظر کمیته CSR مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، جایزه اهتمام سه ستاره را به عنوان شرکت پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری مستمر در مسیر تحقق آن دریافت کرد .

براساس این گزارش، ارزیابی این فرایند بر اساس هم‌افزایی مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی وزارت کار انجام می‌شود که امسال و در سومین دوره این ارزیابی‌ ، شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت جایزه ارزشمند “مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی” شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.