×

منوی سایت

اخبار ویژه

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به شعار ” نوآوری در خدمت” این بانک گفت: امروز، بانکی موفق است که نوآوری در خدمت داشته باشد و بانک شهر در راستای تحقق این مهم، بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار دارد و در جهت آن حرکت می‌کند. پورزرندی با اشاره به راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: به همین منظور این پیشخوان‌ها به صورت 24 ساعته برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان در تمامی ایام راه اندازی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.