اهتمام برای به حداكثر رساندن پوشش بیمه سلامت در کشور

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در آغاز سفر استاني به هرمزگان، گفت: امیدوارم با ارائه تسهیلاتی نظیر اختصاص یارانه به کسانی که توان مالی ندارند، بتوانیم پوشش بیمه سلامت را به حداکثر برسانیم.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آی‌هینا، مهندس طاهر موهبتی در بدو ورود به بندرعباس با بیان اینکه این حضور در راستای سفرهای استانی انجام می شود، بيان کرد: هرمزگان از استان هایی است که به دلیل نوع پوشش جمعیتی، پوشش بیمه سلامت از میانگین کشوری بیشتر بوده و پوشش بیمه سلامت در این استان 55 درصد است.

مديرعامل سازمان بيمه سلامت ايران ديدار با استاندار و جلسات با اصحاب رسانه استان به منظور بررسي مشكلات را از اهداف اين سفر عنوان كرد و گفت: اميدواريم بتوانيم مباحث قابل رفع را به نتيجه مشخصي برسانيم.

وي با اشاره به اینکه در زمينه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری اتفاقات خوبی اتفاق افتاده است، افزود: هرمزگان در خصوص استقرار سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک موفق عمل کرده است.

موهبتی با بیان اینکه طرح پوشش اجباری بیمه سلامت قریب یک ماه و نیم است که آغاز شده، گفت: یک میلیون و 100 هزار نفر تا کنون درخواست داده اند که 10 هزار نفر از آنها هرمزگانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *