آغاز کمپین ماندگار شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین “ماندگار” اظهار داشت: این کمپین با شعار “بی نهایت ماندگار” با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران، مهندس محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می شود.

مهندس بیدخام اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار ‌گیرد.

وی یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده بر بسترهای مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: در راستای تکریم مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ۲ تا ۹ صبح برای مشترکین ارائه شده است.

مهندس بیدخام افزود: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می شود.


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

وی افزود: مهم ترین مزیت کمپین ماندگار ، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین و طرح های مختلف و کاربرپسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.

مهندس بیدخام در پایان عنوان کرد: اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *