تشریح اقدامات و دستاوردهای فولاد آذربایجان در آستانه روز صنعت و معدن

مدیر عامل فولاد آذربایجان اعلام کرد:‌ کاهش هزینه و ارتقا بهره وری کل عوامل تولید، افزایش راندمان، اجرای بهینه سازی مصرف آب و انرژی و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، محور برنامه‌های فولاد آذربایجان در اجرای برنامه‌های مدل بهره وری است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدجعفر عظمایی که به مناسبت روز صنعت و معدن سخن می‌گفت، به اقدامات این شرکت در بهره وری اشاره کرد و افزود: استقرار چرخه مدیریت بهره وری به عنوان یک ابزار مدیریتی قدرتمند در جهت نهادینه شدن فرهنگ بهره وری همواره یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد شرکت بوده است.
وی تاکید کرد: توجه به بهره وری و نقش آن در توسعه سازمانی، همواره در شمار اهداف استراتژیک شرکت فولاد آذربایجان قرار داشته است.
عظمایی در تشریح اقدامات و دستاوردهای فولاد آذربایجان فرایند جایزه مدل بهره وری گفت: این مجموعه محاسبه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بهره وری در این شرکت و مقایسه آن با شرکت‌های برتر کشوری و همچنین ارائه راهکار در جهت افزایش بهره وری را مورد توجه قرار داده است. 
مدیر عامل فولاد آذربایجان در خصوص دیگر اقدامات فولاد آذربایجان عنوان کرد: بازسازی و اصلاح واترسیل‌های زیر کوره، بازنگری نظام طرح طبقه بندی مشاغل و بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند بخشی از فعالیت‌های این شرکت طی سال‌های گذشته بوده است.
وی بازبینی و اصلاح ساختار سازمانی را از دیگر اقدامات این مجموعه خواند و افزود: ارتقای عملکرد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و بهبود فرآیندها و همچنین به روز رسانی سیستم مطابق با استانداردهای روز را می‌توان از جمله برنامه‌های شرکت نام برد.
عظمایی همچنین بازنگری جامع سیستم زیست محیطی و پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند را از دیگر رویکردهای فولاد آذربایجان در ارتقای بهره وری نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *