“کاراشاب” متولی ارائه خدمات ارزش‌افزوده شبکه تلفن ثابت به شرکت های ارائه دهنده این خدمات شد

با توجه به مصوبه هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران و با هدف کارآمد سازی شبکه ارتباطی و یکپارچه‌سازی ارائه خدمات، شرکت کاراشاب به عنوان متولی ارائه خدمات ارزش افزوده به شرکت های ارائه دهنده این خدمات انتخاب شده است.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با تجمیع تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده بر یک بستر مخابراتی تمام این سرویس‌ها توسط شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و اقماری شرکت مخابرات ایران است، ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش شرکت کاراشاب با حمایت همه‌جانبه شرکت مخابرات ایران و رشد روزافزون سرویس‌های ارزش‌افزوده، ارتقاء وفاداری و رضایتمندی مشتریان، ایجاد نوآوری به همراه ارائه مناسب‌ترین قیمت در سرویس‌های ارزش‌افزوده و ایجاد مزیت رقابتی در بازار ارتباطات کشور را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرارداده است.

از فعالیت‌های مهم شرکت کاراشاب می‌توان به مدیریت یکپارچه سرویس‌های ارزش‌افزوده، بهبود محصولات کنونی، تحقیق و توسعه محصول، خلق محصول جدید و مدیریت استارتاپ ها اشاره کرد.

شرکت کاراشاب با فعالیت‌های خود در حوزه سرویس‌های ارزش‌افزوده به دنبال نظارت مستمر بر تعهدات ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها، شفافیت در ارائه سرویس، افزایش نوآوری و خلاقیت و تحقق رضایتمندی مشتریان با چشم انداز دستیابی به برند اول بازار خدمات ارزش افزوده در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *