×

منوی سایت

اخبار ویژه

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ملی درآگاه سازی مردم از خدمات بیمه سلامت

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: برای آشنایی مردم و بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت می توان از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی استفاده موثری داشت.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از خبرنگار آی هینا، شاهرخ رامزی درمراسم تبادل تفاهم نامه میان سازمان بیمه سلامت و سازمان صداو سیما گفت: بیمه سلامت یکی از دستاوردهای نظام دربحث خدمت رسانی است، بیش از 40 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده و بیمه سلامت یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر پایه درخدمت رسانی به 34 میلیون قشر محروم درسراسرکشور است.

 وی افزود: برای آشنایی و آگاه سازی مردم از خدمات نظام و دولت دربخش سلامت به ویژه ارایه خدمات درسازمان بیمه سلامت باید از ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملی استفاده کرد، رسانه ملی به عنوان بزرگترین مجموعه دانشگاهی و جامعه انسان ساز نقش مهمی در آشنایی مردم از خدمات دولت درحوزه سلامت دارد.

 معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت: رسانه ملی به دلیل ارتباط گسترده با تمام اقشار جامعه  نقش مهمی درکاهش نرخ  بیماری ها، ارتقا فرهنگ زندگی، بهبود روش زیستن و افزایش نشاط اجتماعی دارد، خوشبختانه سازمان صدا و سیما دراین بخش اقدامات مناسبی انجام داده وامیدواریم تعامل میان بخش سلامت کشور با رسانه ملی درکاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نقش موثری ایفا کند.

  رامزی تاکید کرد: بیمه سلامت با 5 هزار پرسنل درسراسر کشور و قرارداد با 44 هزار مجموعه خدمت رسان ، 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد، لذا امیدواریم با امضاء این تفاهم نامه بتوان دربرداشتن گام های موثر درآشنایی با خدمات بیمه سلامت حرکت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.