دویست‌و‌شصت‌و‌دومین شماره فصلنامه ارتباطات منتشر شد

آخرین اخبار، رویدادها و موضوعات مهم مخابراتی ایران و دنیا در دویست و شصت و دومین شماره فصلنامه ارتباطات، تابستان ۹۸ ، منتشر شد .

به گزارش اقتصادملت و به نقل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، از این شماره، همچنین ارتباط دوسویه با مخاطبین ارتباطات از طریق درگاه ارتباطی «گفتینو» برای علاقه‌مندان و خوانندگان نشریه ارتباطات فراهم‌شده است.

در سرمقاله این شماره ، مدیرمسئول به موضوع ارتباطات در مسیر توسعه پرداخته و بخش مهمی از رونق اقتصادی را فعالیت شبکه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌هایی می‌داند که مهم‌ترین عامل بقایشان استفاده از مدل‌های جدید و مدیریت بهتر در کاهش هزینه‌هاست.

با چنین مقدمه‌ای ، مدیرمسئول فصلنامه ارتباطات ، به کاهش هزینه‌ها در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اشاره می‌کند که با استفاده از تجربه گذشته ، تغییر نگاه و فعالیت همه‌جانبه به این امر مهم نائل‌آمده است. در این سرمقاله همچنین آمده است این صرفه‌جویی ارزشمند با چاشنی افزایش بازدهی ، مسیر حرکت را به سمت توسعه همگانی و خدمت مؤثر به همکاران و بازنشستگان هموارتر کرده است.

در بخش گزارش ، مطالبی چون « نگاهی به وضعیت کسب‌وکارهای خدمات محور»، « چگونگی روند توسعه کسب‌وکارهای خدمات محور در دهه گذشته»، «استراتژی‌های کارمند محور …» ، « کسب مقام برتر در جشنواره فاوا و حذف قبوض کاغذی …» ، « نورونتا ، شبکه‌ای اختصاصی و امن»، « کسب مقام نخست مخابرات در چهاردهمین جشنواره انتشارات»، «استراتژی مخابرات ایران در حمایت از تولید داخل» و « پاویون ایران در نمایشگاه ITU تلکام بوداپست» آمده است.

در بخش بورس، گزارش دستاوردهای سه‌ماهه اخیر شرکت مخابرات ایران در بازار بورس با عنوان « درآمد ۱۳هزار میلیارد ریالی و بازدهی قیمتی ۵۰درصدی اخابر» به رشته تحریر درآمده است.

در بخش فرهنگ و سازمان ، تکنیک پومودورو به‌عنوان موضوعی برای مدیریت زمان به بهترین نحو ، آمده است .

در بخش دانش تحول ، مباحثی چون « پنج روند تجاری که در سال ۲۰۲۰ همچنان پیشرفت خواهند داشت»، « سرعت بی‌وقفه تحول در صنعت آی سی تی » و «نگاهی به روندهای روز حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» منتشرشده است.

بخش جهان‌نما در این شماره مجله ، به «وضعیت روبه رشد eSIM در جهان» و « کاربردهای بلاکچین در صنعت مخابرات » ، «کاربردهای ۵G تا سال ۲۰۲۵ به ۹/۱ میلیارد می‌رسد» و «دنیای SOC در حال تغییر است» ، می‌پردازد.

همچنین، مقاله « بررسی همبستگی شاخص‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی در پذیرش فناوری ارتباطی مخابرات » در این شماره مجله منتشرشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *