اخبار ویژه |
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 308723

تاریخ: 1404/09/15

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 308723

تاریخ: 1404/09/15

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر

امضای تفاهم‌نامه استراتژیک آپ و دیجی‌شهر برای توسعه خدمات اعتباری

456ب62ب6ف23_00bg
دو شرکت آسان پرداخت‌ (آپ) و دیجی‌شهر با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک برای توسعه خدمات پرداخت اعتباری و لندتک، وارد مرحله‌ای تازه از تعاملات تجاری شدند؛ اقدامی که می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمات مالی نوین دو طرف و تکمیل سبد خدمات سوپر اپلیکیشن آپ ایفا کند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط ‌عمومی آسان پرداخت (آپ)؛ بر اساس این تفاهم‌نامه که با حضور مدیران عامل هر دو شرکت به امضا رسید، دو طرف در قالب همکاری استراتژیک به سمت راه‌اندازی یک سرویس مشترک در زمینه خدمات اعتباری حرکت می‌کنند. هدف اصلی این مشارکت، توسعه سرویس پرداخت اعتباری (BNPL) در زمینه خرید اقساطی کالا و خدمات برای کاربران پلتفرم آپ است. این اقدام به‌عنوان بخشی از استراتژی تکمیل سبد سرویس‌های سوپراپلیکیشن آپ ارزیابی می‌شود.

مرتضی خامی، مدیرعامل شرکت آسان پرداخت در رابطه با اهمیت توسعه خدمات پرداخت اعتباری و لندتک در سوپر اپلیکیشن آپ گفت: « هم‌اکنون با توجه به ظرفیت‌های موجود در بازار و خدمات متنوع سوپراپلیکیشن آپ نیاز به راه‌اندازی سرویس پرداخت اعتباری بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. این اقدام در راستای خلق ارزش مضاعف برای کاربران آپ صورت خواهد گرفت.»

مدیرعامل آپ استفاده از دانش و تجربه شرکت دیجی‌شهر را به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی بازار لندتک مهم دانست و اظهار کرد:« آمار و ارقام شرکت دیجی‌شهر چه در زمینه کنترل نرخ معوقات، چه در توسعه شبکه پذیرندگان و چه در جذب کاربران، نشان‌دهنده تخصص و ظرفیت بالای این شرکت است. ما آماده‌ایم تا از این توان برای بیش از ده‌ها میلیون کاربر فعال آسان پرداخت استفاده کنیم.»

همچنین وحید فرهمند، مدیرعامل شرکت دیجی‌شهر نیز ضمن تاکید بر اینکه این تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند یک افق مشترک برای دو طرف ترسیم کند، گفت:« این همکاری با توجه به ظرفیت‌های بالای آسان پرداخت و دیجی‌شهر می‌تواند به رشد و بلوغ هر دو طرف به‌عنوان شرکت‌های تابعه بانک شهر در بازار لندتک و BNPL کمک و حضور بانک شهر را در این بازار مالی نوین تقویت کند.

این همکاری می‌تواند نقطه عطفی در توسعه خدمات اعتباری دیجیتال و تسهیل دسترسی کاربران به ابزارهای خرید اقساطی باشد و مسیر جدیدی برای خلق ارزش مشترک در صنعت فین‌تک کشور ترسیم کند.»

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

سامان الگویی برای بانکداری حرفه ای در ایران است* 

به دنبال بیانیه تعدادی از نمایندگان مجلس که در آن به اشتباه نام بانک سامان در کنار نام بانک‌هایی با اضافه برداشت از بانک مرکزی قرار گرفته بود، گفتگویی صریح و کوتاه با علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان انجام دادیم تا از نظر وی در خصوص این ادعا آگاه شویم.

طراحی و‌توسعه BI برای آنالیز داده‌ها در بیمه آرمان و پروژه صدور مکانیزه بیمه‌های مسافرتی INEX

زارع‌طلب مدیر طرح و توسعه بیمه آرمان با اشاره به روند رو به رشد نوآوری در این شرکت به «اقتصاد ملت» گفت: بیمه آرمان طی سال‌های اخیر موفق شده مجموعه‌ای از محصولات جدید و منحصربه‌فرد را با اخذ مجوز رسمی از بیمه‌‌مرکزی روانه بازار کند؛ محصولاتی که از پوشش ریسک‌های نوظهور در حوزه بانکداری الکترونیک تا حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک هزینه برای خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سندروم داون را در بر می‌گیرد.

خدمت‌رسانی مبتنی بر اعتماد؛ اولویت امروز صنعت بیمه

مدیر روابط‌عمومی بیمه دی در پیام روز بیمه، اعتماد عمومی، آرامش اجتماعی، نوآوری، شفافیت و توسعه خدمات دیجیتال را مهم‌ترین محورهای رویکرد این شرکت دانست و تاکید کرد بیمه دی بر بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های ایثارگران تمرکز ویژه دارد.