اخبار ویژه |
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 300890

تاریخ: 1404/07/09

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر
اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس

کد خبر: 300890

تاریخ: 1404/07/09

نویسنده: خبرنگار

کپی نشانی خبر

مدیرعامل شرکت بیمه دی: حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است

e3ac01_25WhatsApp-Image-2025-10-01-at-18-49-29-1970e011
مدیر عامل شرکت بیمه دی با اشاره به جایگاه مهم اقتصاد دیجیتال در کشور گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده برای حضوری فعال در این بخش متمرکز شده ایم.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ هادی عبداللهی مدیرعامل شرکت بیمه دی ، روز چهارشنبه در نشست شورای مدیران این شرکت اظهار داشت: در حال حاضر ۷ درصد اقتصاد کشور از طریق اقتصاد دیجیتال انجام می شود و این مهم ما را برآن داشت که در این بخش تمرکز بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به راه اندازی شعبه تمام دیجیتال شرکت بیمه دی در ستاد مرکزی اظهار داشت: تلاش کارکنان و مدیران شرکت بیمه دی حضور در بخش اقتصاد دیجیتال کشور و استارتاپهاست.
وی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که هم بیمه نامه دیجیتالی صادر نماییم و هم در بخش اقتصاد دیجیتال و پلتفرمهای مربوط به اقتصاد دیجیتال حضور فعال داشته باشیم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی گفت: در حال حاضر اغلب بخشهای اقتصاد دیجیتال در کشور فاقد بیمه نامه می باشد که بیمه دی قرار است با حضور فعال خود این نقیصه را برای اقتصاد دیجیتال برطرف کند.
عبداللهی افزود: خوشبختانه اپلیکیشن دی دار با استقبال خوب هموطنان مواجه شده به طوریکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در این سامانه عضو شده اند.
وی گفت: همچنین این شرکت بیمه ای در سالجاری بر فروش بیمه های عمر و زندگی نیز تمرکز جدی دارد و گامهای موثری نیز برداشته است.
وی در پایان نقش نیروی انسانی در موفقیت شرکت بیمه دی را مهم دانست و گفت: خوشبختانه مدیران شرکت بیمه دی اغلب برگزیدگان و نخبگان صنعت بیمه کشور هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ
تبلیغ

امضای تفاهم‌نامه استراتژیک آپ و دیجی‌شهر برای توسعه خدمات اعتباری

دو شرکت آسان پرداخت‌ (آپ) و دیجی‌شهر با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک برای توسعه خدمات پرداخت اعتباری و لندتک، وارد مرحله‌ای تازه از تعاملات تجاری شدند؛ اقدامی که می‌تواند نقش مهمی در گسترش خدمات مالی نوین دو طرف و تکمیل سبد خدمات سوپر اپلیکیشن آپ ایفا کند.

طراحی و‌توسعه BI برای آنالیز داده‌ها در بیمه آرمان و پروژه صدور مکانیزه بیمه‌های مسافرتی INEX

زارع‌طلب مدیر طرح و توسعه بیمه آرمان با اشاره به روند رو به رشد نوآوری در این شرکت به «اقتصاد ملت» گفت: بیمه آرمان طی سال‌های اخیر موفق شده مجموعه‌ای از محصولات جدید و منحصربه‌فرد را با اخذ مجوز رسمی از بیمه‌‌مرکزی روانه بازار کند؛ محصولاتی که از پوشش ریسک‌های نوظهور در حوزه بانکداری الکترونیک تا حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک هزینه برای خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سندروم داون را در بر می‌گیرد.

خدمت‌رسانی مبتنی بر اعتماد؛ اولویت امروز صنعت بیمه

مدیر روابط‌عمومی بیمه دی در پیام روز بیمه، اعتماد عمومی، آرامش اجتماعی، نوآوری، شفافیت و توسعه خدمات دیجیتال را مهم‌ترین محورهای رویکرد این شرکت دانست و تاکید کرد بیمه دی بر بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های ایثارگران تمرکز ویژه دارد.