پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت سالگرد تاسيس اين بانك

دكتر حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسيس اين بانك پيامي صادر كرد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانك صنعت و معدن در اين پيام آمده است:
سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن را به مدیران بخش توليد کشور، همكاران، ذی‌نفعان و مشتریاني که بدون آنان اين سازمان فلسفه وجودی خود را از دست می‌دهد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امروز با پشتیبانی و حمایت دولت محترم و همت بلند تمامي مسؤلان بخش صنعت و معدن كشور و عزم راسخ همكاران تلاشگرمان همگام با سياستهاي كلان دولت محترم ، شاهد اجرای طرح‌های كوچك، متوسط و بزرگي با تأمين مالي اين بانك در جهت رونق توليد و اشتغالزايی در جاي جاي ميهن عزيزمان هستيم.
محور اصلی فعالیت بانک صنعت و معدن به‌عنوان بانکی توسعه‌ای و تخصصی، تأمین و تجهیز منابع لازم برای ايجاد، تكميل، توسعه و تأمين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي کشور بوده كه وظيفه اي بسيار سنگين و حائز اهميت با رویکرد اقتصادی و اجتماعی در جهت ايجاد ارزش افزوده و توزيع عادلانه ثروت و محروميت زدايي در مناطق مختلف كشور مي باشد.
اكنون به دليل تحريم هاي ظالمانه اقتصادي، چشم اميد فعالان و كارآفرينان بخش صنعت و معدن كشور به اين بانك است تا همچون گذشته با حمايت هاي بي دريغ خود در كنار صنعتگران حضوري مؤثر داشته باشد و در چنين شرايطي هيچ واحد توليدي فعالي به دليل مشكلات مالي در ميانه راه متوقف نشود.
اين بانک به‌عنوان تنها بانك تخصصي بخش صنعت و معدن كشور در طول سال‌های فعاليت خود به موفقيتهاي چشمگیری در عرصه‌های گوناگون نائل‌آمده است و افتخار خدمت به آحاد جامعه خصوصاً توليدكنندگان خلاق و ساعی را در کارنامه خود دارد به طوريكه در سال 97 تعداد 112 طرح با تسهيلاتي بالغ بر176 هزار و 600 ميليارد ريال و اشتغالزايي 4237 نفر را به بهره برداري رسانده است همچنين همکاری با سایر نهادها و سازمان‌ها در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد به‌منظور جذب و تخصیص منابع مالي برای توسعه فعالیت‌های توليدي و افزایش سهم بخش صنعت در اقتصاد کشور متناسب با اهداف اصلی تأسیس بانک به‌صورت مستمر در دستور كار است. در بعد ارائه خدمات نوین بانکی سازگار با نیازهای روز جامعه همچون بانکداری الکترونیکی و استقرار بانكداري شركتي نيز فعالیت‌های مؤثري صورت گرفته، ضمن آنكه برنامه‌های آموزشی ضمن خدمت در جهت ارتقای توانمندی‌های کارکنان و آشنایی با ابزارها و شیوه‌های نوین بانکداری به‌منظور ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مشتريان با جديت دنبال مي شود.
تقویت حس همکاری و تعامل در درون و بيرون سازمان، شفاف سازي، اصلاح ساختار سازمان در جهت تسهيل و تسريع در فرآيند ارائه خدمت به مشتريان و ارتقاي بهره وري در اين بانك، تلاش در جهت توسعه تعاملات بين المللي و توسعه بستر مشاوره سرمايه گذاري با استفاده از تجارب موفق دیگر بانك هاي توسعه اي در سراسر دنيا مجموعه اقداماتي است كه اين بانك براي ارائه خدمات به روز و متناسب با نياز مشتريان خود به انجام رسانده است.
وجود نیروی انسانی تحصیلکرده، متعهد و متخصص از نقاط قوت این بانک می باشد که بهره مندی از گنجینه ارزشمند ياد شده زمينه موفقيت اين سازمان در مسیر پيشبرد اهداف و راهبردهای اقتصادی کشور را رقم می زند.
اينجانب هفتم مهرماه، سالروز تاسیس بانک صنعت و معدن را به تمامی دولتمردان و مسؤلان ارجمند، مشتریان گرامی و تمامي همکاران ساعی و تلاشگر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، در سالی که مزین به نام «رونق توليد» است موفقیت در استمرار خدمت رسانی برای تحقق رشد و توسعه اقتصادي و حمایت از ملت شريف ایران عزیز را مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *