افتتاح دبستان شهدای بانک تجارت در روستای «واپگ» شهرستان سرباز

دبستان شهدای بانک تجارت روستای «واپگ» شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان باحضورقائم مقام مدیرعامل این بانک افتتاح شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادرخواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح دبستان روستای «واپگ» شهرستان سرباز که با حضور مقامات محلی و استانی برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از رویکردهای بانک تجارت در انجام امور اجتماعی و عام المنفعه احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق کمتر برخوردار از نظر اقتصادی است که امروز به لطف خدا توانستیم دبستانی را در یکی از روستا های استان سیستان و بلوچستان افتتاح کنیم.

وی با اشاره به سایر اقدامات بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی افزود: این بانک تاکنون اقدام به ساخت چندین مدرسه، دستگاه کلرزن هیدرومکانیکی، خرید و تحویل خانه بهداشت روستایی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی کرده است.

قائم مقام مدیرعامل عنوان کرد: بانک تجارت در احداث پروژه های ملی مانند طرح های پتروشیمی، نیروگاه، فولاد، مس، آزاد راه، خودروسازی، صنایع الکترونیک، راه آهن و مترو نیز همکاری های بسیار خوبی داشته و نقش موثری در بهبود زیربنای های اقتصادی و تولیدی و زیر ساخت های ارتباطی کشور و تسهیل دسترسی حمل و نقل و راهداری کشور ایفا کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *