برگزاری کارگاه آموزشی بیمه های زندگی با محوریت شیوه های جدید و بازنگری شده

کارگاه آموزشی بیمه های زندگی با حضور مدیران ارشد بیمه دی و کارشناسان عمر شعب سراسر کشور در ساختمان ستاد مرکزی، با ارزیابی کارشناسان و ارائه تعاملی تجربیات اجرایی، برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این کارگاه دو روزه که با محوریت شیوه نامه های جدید و بازنگری شده برگزار شد، ضمن تفویض برخی امور به شعب، به بیان برنامه های تدوین شده برای توانمندسازی کارشناسان، لزوم توجه ویژه به ضریب نفوذ بیمه های زندگی، ماموریت همگانی به عنوان مشاوران امین و همچنین ارزیابی کارشناسان و میزان مشارکت آنها در مباحث با هدف ارتقای ارتقای توانمندسازی آن ها، پرداخته شد.

از مباحث ارائه شده در این کارگاه می توان به آشنایی با مفاهیم آموزش بزرگسالان و نحوه تدریس و فن بیان، تحلیل و بررسی شیوه های آمادگی کارکنان با مفاهیم مربی گری بیمه های زندگی، بحث و تبادل اطلاعات گروهی توسط کارشناسان درخصوص موضوعات فنی و نیز ارائه مطالب توسط کارشناسان با توجه به موضوعات فنی بحث شده، اشاره نمود.

در این کارگاه، حسن قلندری، مدیر یادگیری و توسعه استعداد، با اشاره به اهمیت توسعه دانش و ارتقا کارشناسان در راستای رشد و تعالی سازمان، به بیان برنامه های تدوین شده برای توانمندسازی کارشناسان شرکت پرداخت و بر استفاده حداکثری از این کارگاه ها و کسب تجربیات مثبت همکاران شعب دیگر، تاکید نمود.

محمدمهدی عزیزی، معاون فنی بیمه دی نیز در خصوص لزوم توجه ویژه به ضریب نفوذ بیمه های زندگی و ماموریت همگانی به عنوان مشاوران امین صحبت کرد و در ادامه نیز یاسر فرهی، مدیر شعب و امور نمایندگان به بیان اهمیت، نقش و جایگاه شعب در شرکت پرداخت.

با توجه به برنامه ریزی های مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و تعامل با مدیریت فنی، در پایان دوره بر مبنای ارزیابی کارشناسان و میزان مشارکت آنها در مباحث و نحوه ارائه مطالب اشاره، امکان حضور کارشناسانی که حائز بالاترین امتیاز در این دوره شده باشند، برای گذراندن دوره های مربی گری حرفه ای فراهم خواهد شد و همچنین برنامه ریزی برای ارتقا و توانمندسازی آن ها برای کارگاه های آتی تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *