بانك صادرات خدمات بانکداری اینترنتی را ارتقا داد

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ این بانک در راستای افزایش رضایت مندي مشتريان با رويكرد تسهیل در خدمت رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي را در دستور كار قرار داده و بر اين اساس نسبت به ايجاد خدمات جديد شامل افزايش بازه زماني و تعداد تراكنش در صورتحساب دوره اي (بازه زماني ٤ ماه تا سقف ٥٠٠ تراكنش)، انتقال وجه دسته اي بين بانكي پايا تا سقف ٥ تراكنش و امكان پرداخت دسته اي قبوض با يك امضاي ديجيتال در سامانه بانكداري اينترنتي اقدام كرد. اين گزارش مي افزايد: بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهاي لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم کرده و مشتريان مي توانند خدماتي نظير انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و … را به آساني انجام دهند و نيز در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک را تا سقف مبلغ ٧ میلیارد ریال افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *