مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: دستاوردهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران برالگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس و تببین آن به خصوص در قشر جوان تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و جهاد را در جامعه ترویج و آن را در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات روزمره به کار گیریم.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از آی‌هینا، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ای با حضور جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و مسئولین سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد.

مهندس طاهر موهبتی در این مراسم بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد بنابراین ما وظیفه داریم که دستاوردهای دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز تببین کنیم تا اخلاق، مهربانی و از خودگذشتگی شهیدان را الگوی خود قرار دهند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: ما باید رهرو راه شهدا باشیم و آرمان‌های آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای روزمره به کار گیریم و امانتدار خوبی برای اهداف شهدا باشیم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم همواره موفق باشیم و سرتعظیم بر قدرت‌های بزرگ دنیا فرود نیاوریم باید رفتار و منشی که شهدا به ما یاد دادند را به کار گیریم و از آن مراقبت کنیم.

در این مراسم سرداراهوازیان از فرماندهان جبهه مقاومت و بیداری اسلامی نیز به یادآوری خاطرات 8 سال دفاع مقدس و از خودگذشتی، عزت، شهامت و مجاهدت شهدا پرداخت.

همچنین در پایان از خانواده جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی و بیژن مستفیذ آزاده و جانباز 50 درصد 8 سال دفاع مقدس تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *