اخبار ویژه

پیگیری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای رفع مشکل بار مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)؛ وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در حال حاضر ۴۲ پرواز هفتگی از مبدا استانبول به تهران انجام می‌دهد و در این مسیر عمدتا از هواپیماهای باریک پیکر ایرباس ۳۲۱ استفاده می‌کند.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه استفاده از این نوع هواپیما به دلیل کوچکتر بودن فضای حمل بار آن نسبت به هواپیماهای پهن پیکر باعث شده تا امکان حمل بخشی از بار مسافران وجود نداشته باشد و چمدان‌های جامانده با پروازهای بعدی به تهران منتقل می‌شوند و شرکت خدمات زمینی(هندلینگ) نیز در فرودگاه امام خمینی(ره) ضمن دریافت اطلاعات از مسافران، بار را به آدرس اعلامی ارسال می‌نماید، افزود: البته باتوجه به نارضایتی‌های پیش آمده و باتوجه به تاکید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر حفظ حقوق مسافران و تکریم آن‌ها، گزارش جامعی از این موضوع به سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی صنعت حمل‌و‌نقل هوایی کشور ارسال گردید.

وی گفت: در همین راستا سازمان هواپیمایی کشوری ضمن بررسی سریع موضوع، دستورات لازم را جهت رفع دغدغه مسافران به این شرکت هواپیمایی ابلاغ کرد و مقرر گردید این مشکل در کوتاهترین زمان حل و فصل شود. سازمان هواپیمایی کشوری آمادگی دارد در صورت نیاز مطابق با تفاهم‌نامه میان دو کشور تعداد پروازها را نیز افزایش دهد.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد ظرفیت پذیرش انواع هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه امام خمینی(ره) وجود دارد و این موضوع نیز به شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز منعکس شده است.

صالحی آرتیمانی، در پایان اظهار داشت با پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مسئولان هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تهران قول مساعد دادند با افزایش پروازها و استفاده از هواپیماهای پهن پیکر این مشکل را رفع می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.