استقبال گسترده از غرفه ایرانول در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت

شرکت نفت ایرانول در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت، حضور داشت.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکتهای اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه و انتقال فناوری مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

در این نمایشگاه صدها شرکت از ایران و کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا، اوکراین، چین، روسیه، هلند و آذربایجان جدیدترین تجهیزات، صنایع، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

گفتنی است؛ غرفه شرکت نفت ایرانول طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان از جمله مدیران و متخصصان صنعت نفت و ديگر صنايع ، عاملین فعال در حوزه فروش و صادرات ، مدیران شرکت های خارجی و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت ،در مدت زمان برپايي غرفه ايرانول همكاران و کارشناسان واحدهای مختلف فروش، صادرات، بازرگاني و روابط عمومی و تبلیغات پاسخگوی مراجعین غرفه بودند.
این نمایشگاه که هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان بود، عصر شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *