چهارمين جلسه تخصصی فرماندهان حادثه شركت های پتروشيمی منطقه

چهارمين جلسه تخصصی فرماندهان حادثه شركت های پتروشيمی منطقه ويژه اقتصادی، به ميزباني شركت پتروشيمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی شركت پتروشيمی بندرامام، چهارمين دوره از جلسات تخصصی فرماندهان حادثه شركت های پتروشيمی منطقه با حضور شهيدی نيا مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادی، حميدرضا رستمی مديرعامل شركت پتروشيمی بندرامام، فرماندهان حادثه شركت های پتروشيمی منطقه و جمعی از مديران ارشد شركت ملی صنايع پتروشيمی و سازمان پدافند غيرعامل كشور، امروز ( ۲۷ خرداد) در مجتمع پتروشيمی بندرامام برگزار شد.

در اين جلسه مهندس رستمی مديرعامل پتروشيمی بندرامام ضمن ارائه گزارشی از عملكرد و دستاوردهای پتروشيمی بندرامام در حوزه مديريت بحران، اظهار کرد: نگاه تخصصی به حوزه مديريت بحران در شرايط كنونی بسيار مهم و ضروری است و برگزاری اينگونه جلسات و استمرار آن، باعث ارتقاء سطح توانمندی شركت ها و كارشناسان می شود.

مديرعامل پتروشيمی بندرامام افزود: فعاليت های صنعت پتروشيمی در حوزه مديريت بحران تنها مربوط به اين صنعت نيست و مسائل ديگری هم در بر دارد كه باید خارج از صنعت پتروشيمی آنها را دنبال كنيم و اگر اين حوزه را فراتر از صنعت پتروشيمی تعميم دهيم، موفقيت بيشتری حاصل می شود.

در ادامه شهيدی نيا مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادی ضمن تاکید بر اثر بخشی هماهنگی و تعامل سطوح بیرونی منطقه در فعالیتهای درون منطقه‌ای، گفت: شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بایستی در اجرای طرح توانمند سازی تمرکز کرده تا برنامه های امسال این طرح گسترده شامل پیاده سازی سیستم فرماندهی صحنه، تهیه طرح های پیش از رویداد و در نهایت اجرای رزمایش براساس آنها، با سرعت و دقت انجام شود.

در پايان مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي خاطرنشان كرد: انتظار داریم تمامی شرکتهای منطقه موضوع پدافند غیرعامل را با جدیت دنبال کنند و این موضوع را در تمامی سطوح خود، به عنوان یکی از وظایف اصلی و همیشگی در اولویت قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *