×

منوی سایت

اخبار ویژه

تلاش برای ارتقا بهره‌وری در شرکت فولاد اکسین خوزستان با ارتقا شاخص‌های رفاهی

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ اسماعیل فرامرزی در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص اقدامات شش ماهه ابتدایی این شرکت در سال ۱۴۰۳ در راستای خدمات و امور رفاهی اظهار کرد: اقدامات بسیار شایسته ای در این حوزه به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و همچنین رفاهیت مجموعه فولاد اکسین انجام شده است تا شاهد افزایش بهره وری و رضایت عمومی در شرکت باشیم.

وی با اشاره به خدمات عمومی انجام شده در ۶ ماهه ابتدایی امسال افزود: پیگیری و رفع ایرادات موجود در سیستم رزرواسیون،پیگیری جهت تامین و خرید مواد مورد نیاز آشپزخانه و انبار خدمات عمومی، پیگیری تا انعقاد قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه های عمومی از جمله تصفیه‌ آب‌ها، سردخانه‌ها و… و همچنین بازدیدهای روزانه از آشپزخانه ها، رستوران‌ها و… از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

مدیر خدمات و امور رفاهی شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در حوزه نگهداشت محیط نیز اقدامات بسیار خوبی از جمله نظافت روزانه آسانسورهای اداری، تخلیه روزانه بار مواد غذایی، سرکشی روزانه به جاده های داخلی شرکت، پیگیری بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد، سمپاشی سطوح و پیگیری تمدید قرارداد سمپاشی و… انجام شده است.

وی افزود: همچنین یکی از اقدامات بسیار مهم دیگر در حوزه خدمات شتشوی نمای ساختمان هاشم زاده_ساختمان اداری شرکت بعد از 12 سال است که به خوبی عملیاتی شده است.

فرامرزی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی و تفریحات سالم، عنوان کرد: صدور معرفی نامه باشگاه های طرف قرارداد در سامانه اکسین من، انعقاد تفاهم نامه با بهترین باشگاه های ورزشی در سطح شهر اهواز برای پرسنل و خانواده‌های آنها، انعقاد تفاهم نامه با مدارس آموزشی در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز و فوتسال بخشی از اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی و تفریحات سالم هستند.

وی ادامه داد: صدور کارت استخر برای پرسنل و خانواده های آنها،برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، بازدید روزانه از باشگاه ها و مدارس آموزشی سطح شهر اهواز جهت قرارداد،ارسال و پیگیری صورت وضعیت های مالی اماکن ورزشی طرف قرارداد در سال ۱۴۰۲ و برگزاری انواع مسابقات دارت، شنا، بازی های رایانه ای، تنیس روی میز و… برای بانوان و آقایان از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی هستند.

مدیر خدمات و امور رفاهی شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز شرکت گفت: آماده سازی زمین و کاشت نهال های گل دار در محوطه فضای سبز درب ترانزیت، پاکسازی کلی نیزارها و علف های هرز به وسیله دستگاه علف زنی،هرس کلی درختان اطراف پارکینگ عمومی پرسنل، هرس کلی در محوطه های مختلف شرکت، سرویس و گریس الکتروموتورهای فضای سبز و تعمیر سیستم آبیاری رمپ‌های ورودی شرکت و… بخشی از کارهایی است که در حوزه فضای سبز شرکت اجرایی شده است.

فرامرزی ادامه داد: همچنین در حوزه امور نقلیه اقداماتی از جمله پیگیری و احداث درب خروجی جهت پارکینگ جدید ایاب و ذهاب،پیگیری و بتون ریزی و خط کشی ایمنی جهت ایجاد تردد مناسب در محوطه کانکس های استراحت رانندگان و پیگیری و جا به جایی ورق جهت جوی آب روباز پارکینگ ایاب و ذهاب از طریق مدیریت انبارها از اقدامات اجرایی در راستای بهبود وضعیت امور نقلیه در شرکت است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه فولاد اکسین ثبت رکوردهای تولید و جهش تولید در سالی است که به دستور مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است و در این زمینه همه اقدامات انجام شده در راستای افزایش بهره وری تولید و ارتقا انگیزه کارکنان و بهبود وضعیت شرکت بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.