×

منوی سایت

اخبار ویژه

حمایت استانداری زنجان از طرح «مهریار» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش اقتصادملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛  «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به استان زنجان، با دکتر «محسن افشارچی» استاندار زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست «افشارچی»، استاندار زنجان با اشاره به طرح‌های جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: استانداری زنجان، از اولین سازمان‌هایی است که به طرح «مهریار» این بانک پیوسته و حقوق و مزایای پرسنل آن از طریق این بانک پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: حمایت‌های بانک از اقشار مختلف مردم در حوزه پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی و همراهی با استانداری از جمله اقدامات مثبت این بانک در این استان بوده است.

استاندار زنجان در آخر از عملکرد کارکنان این بانک قدردانی کرد و با اشاره به رضایت مردم و نداشتن شکایت از سمت مشتریان، برای این بانک آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

«امامی» رئیس هیأت مدیره بانک نیز ضمن قدردانی از حسن نظر استاندار زنجان گزارشی از وضعیت عملکرد و چشم‌انداز بانک ارائه کرد و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای شناسایی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه خدمات شایسته و مطلوبی ارائه کرده و در تلاش است تا پروژه «مزد خدمت» را جایگزین «پرداخت وام با کارمزد ثابت» کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.