×

منوی سایت

اخبار ویژه

دیدار سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه با کارکنان و مدیران در اولین روز کاری در سایت عسلویه

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ در این دیدار، مدیرعامل بر احیای انجام فرآیند‌ها بر مبنای سیستم‌ها و روش‌ها‌ی مدون تأکید کردند. ایشان همچنین اعلام نمودند که تصمیم بر فعال‌تر کردن برخی واحد‌ها از جمله سیستم‌ها و روش‌ها دارند و در این راستا، شناسایی و دسته‌بندی فرآیندها، ذینفع‌ها و نحوه اجرای آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه، در حوزه طرح و برنامه به موضوع یکپارچه‌سازی سیستم‌های مدارک و مستندات شرکت‌ پرداخته شد. مدیرعامل با اشاره به وجود سیستم‌های خوب در این حوزه، بر ضرورت یکپارچه‌سازی آن‌ها تأکید کرد. وی همچنین به برگزاری جلسات بررسی عملکرد اشاره کرد و ضرورت تعیین زمان، نحوه برگزاری و پیگیری صورتجلسات را مورد تأکید قرار داد.

تشکیل شورای راهبردی برای حل مسائل و چالش‌های موجود نیز از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود که در آن چالش‌های شرکت مورد بحث و بررسی و منتج به اخذ تصمیمات و به قسمت‌های مختلف ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل در خصوص اهمیت حفظ ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE) نیز اظهار داشت که باید در عملیات دقت لازم لحاظ شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود و تأکید کرد که در حوزه بهره‌برداری نیز باید دقت لازم صورت گیرد.

ایشان همچنین به تلاش‌های تمامی واحد‌های مختلف شرکت اشاره نمود و از عملکرد مطلوب همه‌ی همکاران ابراز رضایت نمودند.

وی در انتها از زحمات تمامی همکاران قدردانی کرد و بر لزوم تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده تأکید نمود. مدیرعامل همچنین بر اهمیت همفکری و همکاری در حل مشکلات تأکید کرد و وعده داد که رسیدگی به نیازها و دغدغه‌ی پرسنل در چارچوب مقررات و قوانین شرکت بخش جدایی‌ناپذیری از برنامه‌های مدیریتی ایشان است.

پس از صحبتهای مدیرعامل، چند تن از مدیران نیز به بیان برخی مشکلات، پیشنهادات و انتقادات پرداختند و پس از استماع سخنان همکاران محترم مدیرعامل برنامه‎‌های خود جهت مرتفع نمودن این موارد را تشریح نمودند.

در پایان مدیر عامل به همراه مدیران از سایت و مخازن در حال ساخت بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان وضعیت آن‌ها قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.