درآمد ماهانه «زاگرس» به مسیر صعود بازگشت

پتروشیمی زاگرس از فروش محصولات خود در چهارمین ماه سالجاری به درآمدزایی 2هزار و 214میلیارد تومان دست پیدا کرد. این شرکت پتروشیمی محصولاتی که در تیر ماه سالجاری به فروش رساند؛ شامل متانول (داخلی ‌و صادراتی) و بخار می‌شود که این محصولات در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ بیشترین میزان درآمد شناسایی ‌شده توسط زاگرس در این دوره ماهانه متعلق به بازار صادراتی با مبلغ 2هزار و 119میلیارد تومان بوده؛ این در حالی است که بخش صادراتی این پتروشیمی در برگیرنده 96درصد از کل درآمد ماهانه بود.

در همین راستا شرکت پتروشیمی زاگرس از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمد تجمیعی که حاصل کرد؛ مبلغی برابر با 8هزار و 88میلیارد تومان بود. همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه نیز بیشترین توجه زاگرس به بازار صادراتی بود و میزان درآمد تجمیعی که از این حوزه به دست آورد؛ برابر با 7هزار و 681میلیارد تومان بود.

بر اساس این گزارش میانگین درآمدی که پتروشیمی زاگرس طی 3ماه نخست سالجاری به دست آورد؛ مبلغی برابر با یک‌هزار و 957میلیارد تومان بود. اکنون با درآمدی که در این دوره ماهانه شناسایی کرد؛ 13درصد بالاتر از میانگین طی 3ماه گذشته بود.

بر همین اساس میزان درآمدی که پتروشیمی زاگرس در تیر ماه به دست آورد؛ در مقایسه با ماه گذشته 91درصد بیشتر از خرداد ماه بود. همچنین بیشترین میزان درآمدی که زاگرس در تیر ماه از فروش محصولات خود کسب کرد؛ مربوط به فروش متانول در بازار صادراتی بود. همچنین نرخ فروش این محصول در تیر ماه سالجاری 12میلیون و 666هزار تومان در ازاء هر تن بود.

گفتنی است مقدار فروش ماهانه پتروشیمی زاگرس در چهارمین ماه سپری ‌شده از سالجاری 268هزار و 933تن به ثبت رسید. همچنین مجموع فروش محصولات زاگرس در بازار داخلی 101هزار و 589تن و در بازار صادراتی نیز 167هزار و 344تن از محصولات فروخته شد. مقدار فروش زاگرس در تیر ماه نسبت به ماه گذشته 166درصد افزایش پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *