آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران

شانزدهمین نمایشگاه بین‌الملی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رویداد حوزه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی کشور طی دو دهه اخیر؛ با حضور مقامات و مسئولان ذیربط و همچنین حضور پرشور متولیان و دست‌اندرکاران این سه نهاد در گرم‌ترین روزهای سال؛ صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) که با هدف معرفی قابلیت‌ها، دستاوردها و هم‌افزایی میان نهاده‌های مالی داخلی و خارجی برگزار شده است؛ جای خالی سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه به خوبی نمایان است. در همین راستا اما بانک‌ها و بیمه‌ها و بسیاری از نهادهای مالی حضور پرشور و فعالی دارند و در اولین روز از نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان و مخاطبان این رویداد مهم هستند.
گفتنی است این دوره از نمایشگاه که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از مهمترین، با سابقه‌ترین و پر بازدیدترین رویدادهای اقتصادی منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود؛ قصد دارد با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها، سمینارها و نشست‌های تخصصی؛ نقش مهمی در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ایفا کند.
به گزارش خبرنگار ما در شانزدهمین نمایشگاه‌ صنعت مالی ایران که از امروز آغاز شده و تا ۲۲مرداد ماه ادامه دارد؛ سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه از غایبان بزرگ این حوزه هستند و همین مساله باعث گلایه‌مندی متولیان و برگزارکنندگان این دوره از نمایشگاه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *