اوج گرفتن درآمدهای «مارون» در فصل بهار

شرکت پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه سالجاری از فروش محصولات خود به درآمدزایی 3هزار و 705میلیارد تومان دست پیدا کرد و طی 3ماه گذشته که از ابتدای سال مالی می‌گذرد؛ به درآمد تجمیعی 10هزار و 952میلیارد تومان رسید.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ پتروشیمی مارون میزان درآمد عملیاتی که در خرداد ماه شناسایی کرد؛ از فروش محصولات در 2بازار داخلی و صادراتی بود. بیشترین درآمدی که مارون طی این دوره به دست آورد؛ مربوط به بازار داخلی با 3هزار و 55میلیارد تومان بود. همچنین بازار داخل کشور نیز 82درصد از کل درآمد خرداد ماه را به خود اختصاص داد.

درآمدهای عملیاتی «مارون»

بر اساس نمودار فوق شرکت پتروشیمی مارون طی 3ماه نخست سالجاری عملکرد روبه‌رشدی را به ثبت رساند و امید می‌رود روند افزایش فروش خود را ادامه دهد. در همین راستا پتروشیمی مارون در سال 1403 مبالغی که در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند؛ نشانگر آن است که در حال اوج گرفتن درآمدهاست.

در همین راستا درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در خرداد ماه 1403 از خود بر جای گذاشت؛ نسبت به ماه گذشته رشد 13درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد شارپی 775درصدی را شاهد بود. همچنین درآمدهای تجمیعی این شرکت پتروشیمی طی 3ماه گذشته 123درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون از فروش محصولات به دست آورد؛ مربوط به «اتیلن» با یک‌هزار و 322میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول 29میلیون و 367هزار تومان در ازاء هر تن شناسایی شد. محصول بعدی نیز متعلق به «پلی‌پروپیلن» با مبلغ 758میلیارد تومان به ثبت رسید؛ گران‌ترین محصول فروخته شده توسط «مارون» در اختیار « پلی‌پروپیلن» با 52میلیون تومان بود.

مقدار فروش ماهانه «مارون»

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در خرداد ماه 1403 برابر با 131هزار و 829تن بود که از 2 بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد. همچنین بیشترین مقدار فروش ماهانه «مارون» مربوط به بازار داخلی با 115هزار و 134تن بود. بر اساس این گزارش مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در سومین ماه سپری ‌شده از سال مالی نسبت به ماه گذشته افزایش 15درصدی را تجربه کرد.##

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *