عضو جدید شورای راهبردی برند ملی گردشگری معرفی شد

با ابلاغ معاون رییس جمهوری و ریاست کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون برند ملی، به عضویت شورای راهبردی برند ملی گردشگری درآمد.


به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در بخشی از متن این ابلاغ آمده است:

در راستای اهداف و ماموریت‌ پروژه طراحی و ایجاد برند ملی گردشگری ایران و لزوم استفاده از ظرفیت‌های مشترک و همگرایی بین بخشی و فرابخشی با دستگاه‌های دولتی مرتبط و فعالان حوزه گردشگری، برای شناسایی و بازتعریف تصویر هویتی گردشگری ایران و حمایت از فعالیت‌ها و خدمات متمایز و فاخر این صنعت، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان عضو شورای راهبری برند ملی گردشگری تعیین می‌گردید.

mododi

گفتنی است، این شورا با هدف ترغیب و آگاه‌سازی دستگاه‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی گردشگری از اهمیت ایجاد برند گردشگری ایران، تدوین چشم‌انداز برند گردشگری ایران، رونق کسب و کار و اشتغال در حوزه گردشگری و شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری به گردشگران خارجی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *