کسب سود خالص 112 میلیارد تومانی آپ تا پایان پاییز 1402

بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده در سامانه کدال؛ شرکت آسان‌پرداخت توانست طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ سود خالص 112 میلیارد تومانی را کسب کند که این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل ۸۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ این آمار نشان می‌دهد که شرکت آسان‌پرداخت تا پایان پاییز 1402 توانسته به سود عملیاتی معادل 111 میلیارد تومان دست یابد که این موضوع نشاندهنده رشد بیش از 99 درصدی سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و عملکرد مطلوب آپ در حوزه عملیات اصلی موضوع فعالیت این مجموعه است.
درآمدهای عملیاتی آسان‌پرداخت نیز طی دوره 9 ماهه سالجاری بیش از 7 هزار میلیارد تومان شناسایی شده که این رقم در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته با رشد 32 درصدی همراه بود و با توجه به روند سال‏ های گذشته؛ کسب درآمد عملیاتی بیش از 10 هزار میلیارد تومان را تا پایان سال 1402 محتمل ساخته است.
شرکت آسان‌پرداخت همچنین در حوزه نقد حاصل از عملیات در بازه زمانی موردنظر توانست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رشد 66 درصدی دست یابد که این موضوع بیانگر ارتقاء کیفیت سودآوری این شرکت است.
علاوه بر این در دوره 9 ماهه ابتدایی 1402 وجه‌نقد صرف شده برای فعالیت‌های سرمایه‏ گذاری توسط شرکت آسان‌پرداخت با رشد 73 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بود که عمده‌ترین طبقه آن به خرید دارایی‌های ثابت مشهود با 107 میلیارد تومان اختصاص دارد. پیش از این نیز اطلاعیه‌‌ای مبنی بر تائید افزایش سرمایه 132 درصدی آسان‌پرداخت توسط هیات‌مدیره در کدال منتشر شده بود که با اختصاص این منابع به توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی و تجهیزات موضوع فعالیت؛ انتظار می‌رود روند سرمایه‌گذاری‌های راهبردی و ارتقاء عملکرد مالی این شرکت در باقیمانده سال مالی جاری و سال مالی آینده نیز ادامه‌دار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *