بیمه میهن در همایش بیمه‌ و توسعه با «شکوه» حاضر شد

بیمه میهن در سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه که به مناسبت بزرگداشت روز بیمه برگزار شد؛ با رونمایی از سرود سازمانی و تمبر اختصاصی این شرکت درخشان حاضر شد.
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ بیمه میهن که طی چند ماه اخیر اقدامات منحصربه‌‌فردی را در ارائه خدمات به مشتریان و صنعت بیمه انجام داده است؛ در سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که به مناسبت بزرگداشت روز بیمه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد؛ از سرود سازمانی و همچنین تمبر اختصاصی خود رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار ما؛ بیمه میهن در اولین روز از سی‌امین نمایشگاه تخصصی بیمه و توسعه با حضور رئیس‌کل‌ و هیات‌عامل بیمه‌مرکزی از تمبر اختصاصی این شرکت رونمایی کرد. همچنین سرود سازمانی بیمه میهن با عنوان «شکوه میهن» همزمان با این رویداد توسط ارکستر ملی دماوند اجرا شد.
بیمه میهن که طی شش ماهه ابتدای سالجاری درصد مناسبی از پرتفوی بازار را از آن خود کرده و البته که این روند رو به رشد ادامه‌دار است؛ در سالجاری بیمه اربعین زائران حسینی را در برنامه خود داشت که با تلاش مدیران و پرسنل این مجموعه توانست عملکرد درخشان و منحصربه‌فردی را در کارنامه خود ثبت کند.
این در حالی است که علی استادهاشمی رئیس‌کل بیمه‌مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بیمه میهن؛ موفقیت‌های این مجموعه را چشمگیر و قابل‌توجه عنوان کرده و بر این عقیده است که «اگر امروز بیمه میهن با تغییر رویکر توانسته چالش‌ها را پشت سر بگذارد؛ به دلیل یکپارچگی، انسجام مدیریت و اعضاء هیات‌مدیره و همچنین به کارگیری افراد متخصص و مورد تایید است.»
بیمه‌ میهن در مسیر فرهنگ‌سازی در خصوص صنعت بیمه با رونمایی از سرود سازمانی و همچنین تمبر اختصاصی این شرکت؛ یک گام جلوتر از رقبای خود حرکت کرد.
امینی مدیر روابط‌عمومی بیمه میهن در خصوص هدف از تولید این سرود با تاکید بر تداوم فعالیت‌های این شرکت برای بهبود نشان و برند جدید گفت: در ادامه فعالیت‌های روابط‌عمومی برای اطلاع‌رسانی از ری‌برندینگ شرکت با هدف بیان هنری اهداف، چشم‌انداز و رویکردهای جدید بیمه میهن و همچنین برانگیختن حس تعلق سازمانی بین همکاران و استفاده از ظرفیت شعر و موسیقی برای معرفی صنعت بیمه به مردم؛ تصمیم به تولید این سرود گرفته شد.
وی در این خصوص می‌گوید: برای ساخت این اثر علاوه بر اهداف و رویکردهای شرکت سعی شده که نگاه ملی و فرابخشی در صنعت بیمه داشته باشیم و برای حفظ انسجام و همبستگی ملی به سمت ساخت ترانه و ملودی با لحن و زمینه‌ حماسی حرکت کنیم؛ بنابراین امیدواریم ساخت و انتشار این اثر بتواند شروع خوبی برای ارتباط بیشتر مخاطبان با صنعت بیمه باشد و حس خوبی به مردم منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *