استقبال مشتریان از پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از استقبال مشتریان این بانک از پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ محمدحسین حسین‌زاده در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایبنا؛ بانکداری بدون شعبه را پیش‌نیاز و مقدمه تحقق پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد برشمرد و گفت: از سال 95 بانکداری بدون شعبه در بانک قرض‌الحسنه رسالت کلید خورد و در سال1400 به افق مدنظر دست پیدا کردیم.
وی بانکداری بدون شعبه را مهم و مقدمه‌ای برای تحقق قرض‌الحسنه ناب مطابق با فتوای جهان اسلام عنوان کرد و افزود: برای تحقق پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد باید گام‌های دیگری از جمله استفاده مردم به طور مستقیم از خدمات شرکت‌ها و موسسات خدمات‌دهنده است؛ برداشته می‌شد.
حسین‌زاده با بیان اینکه بعضی خدمات همچون تهیه و چاپ کارت، ارسال و مراسلات، اعتبارسنجی و … ذاتا اصل کسب‌وکار بانک نیستند، اظهار داشت: مردم می‌توانند از شرکت‌ها و موسساتی که این خدمات را ارائه می‌دهند؛ خدمت موردنظر خود را دریافت و هزینه را به این خدمات‌دهندگان پرداخت کنند.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در تشریح فرآیند پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد؛ گام نخست را عضویت در سامانه ام رسالت (mresalat.ir) برشمرد و گفت: بعد از عضویت مشتری که به طور طبیعی گردش حساب را ایجاد کرده از طریق سامانه مرآت( mresalat.ir)، اعتبارسنجی انجام داده و در مرحله آخر می‌تواند تقاضای وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد را ثبت کند.
حسین‌زاده به استقبال مشتریان این بانک از پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود فعالیت سامانه‌های قدیمی و پرداخت وام با کارمزد و علیرغم گذشت زمان کم، مشتریان از این رویداد مهم در نظام بانکی استقبال کرده و شاهد بازخورد خوبی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *