شرکت توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر پارک آبی دلفین را تحویل شهرداری داد

پارک آبی دلفین پس از بازسازی کلی و تعویض تجهیزات و وسایل بازی و تعمیرات اساسی ساختمان و ایمن‌سازی تمامی بخش‌ها؛ تحویل شهرداری سیرجان شد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر؛ مهندس رحیم پورحسینعلی مدیر زیرساخت‌وعمرانی شرکت توسعه آهن‌وفولاد گل‌گهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: این شرکت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیاز شهروندان سیرجانی به اماکن تفریحی و ورزشی و با همت شهرداری سیرجان؛ پارک آبی دلفین را که سال‌ها به دلیل خرابی، فرسودگی و غیرایمن بودن تجهیزات و وسایل بازی بدون استفاده مانده بود؛ با اختصاص بودجه‌ای چند ده میلیارد تومانی و با به کار گرفتن پیمانکاران مجرب؛ بازسازی و ایمن‌سازی کرد.
وی در ادامه افزود: این پارک با ۱۰۰۰ متر مربع زیربنا و گنجایش ۲۰۰ نفر شامل امکاناتی از قبیل سه دستگاه سرسره آبی، استخر کودک، سرسره کودک، سونا بخار و خشک، اتاق احیاء، اتاق غریق نجات و سیستم تهویه مطبوع هوا است.
قرار است شهرداری سیرجان پس از اخذ مجوزهای اداره استاندارد و تشکیل تیم عملیاتی برای بهره‌برداری از این مجموعه آبی؛ به زودی آن را در اختیار مردم سیرجان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *