حضور درخشان منطقه آزاد چابهار در دومین نمایشگاه اوراسیا

دومین نمایشگاه اوراسیا به منظور معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و با هدف صادرات از 13 تا 16 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ دومین نمایشگاه اوراسیا که در سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد؛ مورد استقبال بی‌نظیر فعالان و دست‌اندرکاران اقتصادی و بازدیدکنندگان فراوانی قرار گرفت و شرکت‌کنندگان در این رویداد با هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق آزاد هفتگانه کشور آشنا شدند.
در همین راستا سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این رویداد حضوری فعال و درخشان داشت. به گونه‌ای که در روز سوم این رویداد مقامات و مدیران این مجموعه با حضور در غرفه با فعالان اقتصادی و همتایان خود بحث و تبادل‌نظر کردند. همچنین در این روز چند تفاهمنامه‌ بین منطقه آزاد چابهار با چند مجموعه اقتصادی منعقد شد.
«انعقاد تفاهمنامه بین منطقه آزاد چابهار و شرکت توسعه بین‌الملل ماستر با موضوع احداث واحدهای تولید آهن‌اسفنجی و ورق گرم فولادی» و «انعقاد تفاهمنامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد چابهار و اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) با موضوع تعامل سازنده بین مراکز پژوهشی با منطقه» از جمله این موارد بود.
همچنین در این روز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مشاور وزیر راه فدراسیون روسیه و معاون وزیر صنعت و کشاورزی جمهوری تاتارستان روسیه دیدار و در خصوص محور کریدورهای بین‌المللی شمال – جنوب و فعالیت‌های حمل‌ونقل و لجستیکی گفتگو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *