بانک قرض‌الحسنه مهرایران نمونه بانک اسلامی در کشور است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک در ديدار با دکتر مرتضي اکبري مديرعامل و توكلي عضو هيات مديره بانك قرض الحسنه مهر ايران كه در دفتر امام جمعه اراك برگزار شد، بيان كرد: بانك قرض الحسنه مهرايران نمونه بانك اسلامي در كشور است و بسيار با ارزش محسوب مي شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امام جمعه اراک با تاکید بر افزایش امورات قرض الحسنه در کشور گفت: فعاليت براي اشاعه قرض الحسنه در كشور كاري بسيار خوب و ارزشمند است و امروز نظام‌ قرض الحسنه بايد حمايت شود.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمهوری اسلامي ايران به برکت امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامي و خون شهدا اکنون در حوزه هاي گوناگون توانسته است نقش آفريني کند و در بحث قرض الحسنه نيز به خوبي توانسته است خدمات شايسته اي ارائه دهد.
وی با اشاره به نرخ بالای تورم در کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته تورم بسیار زیادي در کشور به وجود آمد و اين افزايش تورم به سبب سوء تدبيرهاي ارزي صورت پذيرفت.
آیت الله دری نجف آبادی واردات بی‌رويه را آفتي بزرگ براي کشور دانست و بيان داشت: واردات بي رويه مانع توسعه کشور مي شود و خروج ارز را به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اينکه سفرهاي خارج از کشور بايد مديريت شود، اظهار داشت: مديريت ارزي کشور و تخصيص هاي ارزي بسيار مهم و ضروري محسوب مي شود.
وی افزود: بانک های دولتی و غیر دولتي بايد بيش از پيش در حوزه هاي متنوع اقتصادي فعاليت و در هزينه ها نيز صرفه جويي کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *