رونمایی از برنامه های وزارت صمت برای بزرگداشت روز صنعت و معدن

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم معرفی پتانسیل‌ها و دستاوردهای حوزه تولید تاکید کرد و برگزاری نشست‌های خبری، حضور اثربخش مسئولان در رسانه‌ها و ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت تولید کشور را بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن عنوان کرد.


 

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، محمدرضا انواری در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن امسال، شرایط فعلی کشور را خاص خواند و گفت: با توجه به شرایط کشور، وظیفه خطیری در اطلاع رسانی و امیدبخشی به جامعه بر دوش ما قرار دارد که باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

anvari1

او با اشاره به برنامه‌های روابط عمومی وزارت صمت برای بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن افزود: برگزاری نشست‌های خبری، حضور اثربخش مسئولان صنعت و معدن در رسانه‌ها و ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت تولید کشور باید در دستور کار کمیته و اعضای آن قرار گیرد.

انواری اضافه کرد: پتانسیل‌های فراوانی در حوزه صنعت و معدن کشور وجود دارد که باید اطلاع رسانی شود و دستاوردهای این حوزه را هم برای مردم تشریح کرد.

او برنامه‌های تبلیغی امسال برای بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن را با محوریت شعار سال (رونق تولید) عنوان کرد و گفت: برای امیدبخشی به جامعه و نمایش واقعیت‌های کشور باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در تولید و انتشار محتوا استفاده کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *