جزییات طرح های جدید توسعه ای در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: حدود یک میلیارد دلار پروژه جدید در منطقه ویژه در حال اجراست.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس؛ «کامران داستانی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ورق فولادسازی مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر که در سایت توسعه ی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و با حضور مقامات ارشد استانی برگزار شد، فرارسیدن روز خلیج فارس و هفته ی کار و کارگر را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکرم که این توفیق نصیب بنده شد تا پس از تلاش های شبانه روزی و پیگیری های متعدد همکارانم در منطقه ویژه ی اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس شاهد به ثمر نشستن زحمات این عزیزان در رونق گرفتن سایت توسعه باشیم و امروز عملیات اجرایی یکی دیگر از این طرح ها به یاری خداوند آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: در ماه های اخیر خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن فرآیند کار و تلاش در سایت توسعه ی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده ایم و در شرایط فعلی ۱۲ شرکت با درصد پیشرفت های متفاوت در حال اجرای پروژه ها هستند .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از تعریف شدن بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این منطقه عظیم صنعتی خبر داد و گفت: این حجم از عملیات به پشتوانه ی حمایت های استانداری هرمزگان و مدیران سازمان ایمیدرو سرعت گرفته است و به زودی شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

وی در ادامه مجموع سرمایه گذاری محقق شده در سایت توسعه ی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ۹۵۱.۵ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این پروژه ها اشتغال زایی ۲۷۹۱ نفری را در پی خواهند داشت.

داستانی خاطرنشان کرد: پروژه تولید ورق فولاد مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر نیز با ظرفیت تولید ۱.۳ میلیون تن ورق فولادی و اشتغال زایی ۲۵۵ نفر در مساحتی به وسعت ۱۰۰ هکتار و با سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیون دلار فعالیت اجرایی خود را در سایت توسعه آغاز کرده است و امیدواریم این طرح بتواند در تکمیل زنجیره ی فولادی و تحقق چشم انداز منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نقش پررنگی را ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *