از برنامه‌های راهبردی شش‌گانه شرکت بیمه حافظ رونمایی شد

درحاشیه مراسم هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ، از برنامه های راهبردی این شرکت رونمایی شد.


 

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، درحاشیه مراسم هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه حافظ که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و روسای شعب و کارکنان این شرکت در هتل المیپک برگزار شد از برنامه های راهبردی این شرکت رونمایی شد.

در این مراسم همچنین ضمن برگزاری جلسه هم اندیشی ستاد و شبکه فروش، برنامه های محوری شرکت تبین و برتحقق کلیه اهداف تاکید شد.

لازم بذکر است توسعه فعالیتهای شرکت در سرزمین اصلی، توسعه و توانمند سازی شبکه فروش، بهینه سازی فعالیتهای بیمه ای شرکت، ارتقا و بهینه سازی نظام مدیریت، اجرای مدیریت جامع سرمایه های انسانی و ارتقای برند سازمانی، شش برنامه راهبردی این شرکت در سال جدید می باشد. یادآور می شود؛ شرکت بیمه حافظ به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی بدنبال ارتقای نقش و جایگاه خود در صنعت بیمه کشور بوده و پیش بینی می شود با برنامه ریزیهای انجام شده بتواند اهداف مورد نظر خود را که در قالب «برنامه پرواز 98» تدوین شده است؛ محقق کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *