دیدار مسوولان استان با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه بچه های حاج قاسم

بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز جمعی از مسوولین استان با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه بچه های حاج قاسم دیدار کردند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ روز گذشته به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، تنی چند از مسوولین استان از جمله امام جمعه کرمان، استاندار، مدیرکل صدا و سیما، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی فرماندهان ارشد نظامی استان با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه بچه های حاج قاسم دیدار کردند.
در این دیدار که مدیرعامل و همچنین عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن روز جانباز عنوان نمود: من به سهم خودم از شرکت گهرزمین تشکر می کنم که بخشی از توان و ظرفیت خود را برای حمایت از جانبازان قرار داد. درواقع برای حل مشکلات جانبازان استان باید تمام جامعه استانی و با محوریت استاندار دست بدست هم دهند تا این مهم رفع شود.
در ادامه، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن روز جانباز گفت: آنچه که در نگاه اول جلب توجه کرد، زحمتی است که شرکت گهرزمین برای حدود ۴۰ نفر از جانبازان قطع نخاعی و رفاه آنان کشیده و این آسایشگاه را تاسیس نموده است.
وی در ادامه افزود: آسایشگاه جانبازان بچه های حاج قاسم از امکانات و ظرفیت های بسیار خوبی بهره بردار است و امید است که شرکت های دیگر، همچون شرکت گهرزمین به رفاه و رسیدگی به جانبازان بخصوص جانبازان قطع نخاعی کمک کنند.
مدیرعامل گهرزمین نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه جانبازان گفت: ما شرمنده هستیم که نتوانستیم برای جانبازان عزیز کاری انجام بدهیم.
درواقع این جانبازان، بچه های فعالی بودند که در سن ۱۵ و ۱۶ سالگی سلامت خود را از دست دادند و با وجود اینکه قطع نخاع بودند در اسارت به سر می بردند.
وی در ادامه افزود: این جانبازان دوستان خدا هستند و هرکس که بتواند برای این عزیزان کاری انجام دهد درواقع به وظیفه مقدسی عمل کرده است.
گفتنی است فاز اول این آسایشگاه در سال ۱۳۹۸ و فاز دوم آن همراه با محوطه در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین تاسیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *