توسعه فولاد هرمزگان، توسعه اقتصادی منطقه و کشور را به همراه دارد

جلسه هماهنگی میان مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و مدیران گاز و برق این استان به‌منظور بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان در حوزه انرژی و رفع مشکلات مربوطه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان؛ در جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری شرکت فولاد هرمزگان در حوزه انرژی با رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و جمعی از مدیران شرکت گاز و برق استان هرمزگان، عطاءالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: شرکت ما در سال گذشته اجرای بیش از 10 هزار میلیارد تومان طرح توسعه برای ایجاد اشتغال را در استان آغاز کرده است، اما برای فعالیت‌های روزانه هم با کمبود انرژی مواجهیم. درحالی‌که طی چهار ماه گذشته، فولاد هرمزگان با ثبت رکوردهای متعدد، عملکرد درخشانی را در حوزه تولید پشت سر گذاشته، کمبود گاز دامن این شرکت را گرفته است و نمی‌توانیم به‌اندازه ظرفیت کار کنیم.

وی افزود: فولاد هرمزگان با هماهنگی فولاد مبارکه به‌عنوان هلدینگ مادر، مطالعاتی را برای سرمایه‌گذاری در حوزه برق و گاز آغاز کرده است و انتظار داریم این فرایند تا حصول نتیجه با سرعت طی شود. شرکت ما طرح‌های توسعه‌ای را به‌منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان هرمزگان آغاز کرده و همواره انجام مسئولیت‌های اجتماعی را در اولویت خود قرار داده است. در مقابل انتظار دارد مسئولان استان نیز شرایط را برای تولید پایدار این شرکت فراهم کنند.

رضا مدرس نیز با بیان اینکه مسئولان استانی همپای تولیدکنندگان دغدغه کمبود انرژی را دارند، عنوان کرد: در دو سال گذشته، تمام تلاش خود را برای تأمین پایدار انرژی فولاد هرمزگان صورت داده‌ایم. ضمن اینکه مدیران حوزه انرژی استان این آمادگی را دارند که شرایط را برای سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان فراهم سازند. وی افزود: نیروگاه‌های برق و نیز برخی میادین گازی استان هرمزگان مستعد سرمایه‌گذاری هستند و تلاش می‌کنیم جلسات هماهنگی برای تسریع در فرایند کار با سرعت بیشتری برگزار شود تا بتوانیم نتیجه را در سرمایه‌گذاری ببینیم.

در پایان این جلسه مقرر شد تا هماهنگی‌ها برای اتمام مطالعات سرمایه‌گذاری‌ها به‌طور مرتب برگزار شود تا ظرف یکی‌دو ماه آینده، بتوان نخستین خروجی را در انجام سرمایه‌گذاری مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *