هیچگونه واگذاری اراضی در سواحل ریگو در دولت سیزدهم انجام نشده است

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تاکنون هیچگونه واگذاری اراضی در محدوده سواحل ریگو در دولت سیزدهم انجام نشده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ محسن غلامی با اعلام این خبر بیان کرد: رعایت نص صریح قانون در واگذاری اراضی و صیانت از حقوق عامه یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم هم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همین رویکرد موجب برپایی نهضت بازپس گیری اراضی ملی و آزادسازی سواحل شد و تاکنون بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی با همکاری دستگاه قضایی و سازمان منطقه آزاد قشم به بیت المال بازگشته و موجب ارتقای رویکرد مبارزه با فساد در جزیره شده است.

غلامی با اشاره به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واگذاری سواحل ریگو در دولت سیزدهم، تصریح کرد: هیچگونه واگذاری در این سواحل در دوره جدید به هیچ شخص حقوقی یا حقیقی انجام نشده و انتشار این دست از شایعات در جهت تضعیف رویکرد ضدفساد در دستگاه های اجرایی می باشد.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اگر یک فرد سرمایه گذار برای دریافت زمین و سرمایه گذاری در این محدوده تقاضایی داشته باشد پس از بررسی درخواست از نظر قانونی، محیط زیستی و با توجه به منافع عمومی واگذاری انجام خواهد شد و اطلاع رسانی های لازم در مورد هرگونه واگذاری از طریق منابع رسمی به شهروندان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *