فولاد مباركه الگوی زیست محیطی مناسبی برای سایر صنایع كشور است

با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه این شهرستان، احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی، دو پروژه زیست‌محیطی فولاد مبارکه به ارزش ۱۳۳۳ میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از صفحه اقتصاد؛ رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، روز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه، با حضور در فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های تصفیه‌خانه استحصال پساب‌های شهری به همراه سیستم اولترافیلتراسیون و واحد اسمز معکوس ثانویه فولاد مبارکه، در جمع خبرنگاران با اشاره به ۲۹ دی روز هوای پاک، اظهار کرد: افتتاح این دو پروژه و دستاوردهای زیست‌محیطی فولاد مبارکه اصفهان را که با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت جوان این شرکت به‌دست‌آمده در این روز به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سایر صنایع، فولاد مبارکه را الگوی خود قرار دهند.
علی سلاجقه افزود: ایران تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است. هرچند در بعضی مسائل اقتصادی فشارهایی تحمیل می‌شود، اما دستاوردهای کشور در همه زمینه‌ها بی‌نظیر بوده و شرکت‌های دانش‌بنیان با تکیه‌بر نیروهای جوان داخلی، افکار و اندیشه‌های تحول‌ساز، تأثیر خوبی در اقتصاد بر جای گذاشته‌اند.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم در همه ابعاد حوزه دانش‌بنیان‌ها، علی‌الخصوص در مباحث زیست‌محیطی، از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند و توصیه جدی ما به همه دستگاه‌های کشور استفاده از این ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان است و خوشبختانه این امر در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌خوبی راهبری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *