برگزاری مجمع انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت، مجمع فوق‌العاده و دومین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با دستور کار اصلاح مواد ۱۸ و ۲۰ اساسنامه این انجمن در خصوص افزایش مدت اعتبار هیئت مدیره و بازرسان از یکسال به دو سال و نیز استماع گزارش هیأت مدیره، صورت‌های مالی و بازرسان انجمن، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرسان و سایر مواردی که بر عهده مجمع عمومی است، امروز (چهارشنبه) با حضور اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رئیس این انجمن به ارائه عملکرد و گزارش یکسال گذشته هیئت مدیره و پاسخ به سوالات و موضوعات مطرح شده، پرداخت و در ادامه نیز پس از تصویب افزایش مدت اعتبار هیئت مدیره و بازرسان از یک سال به دو سال و استماع صورت‌های مالی و گزارش بازرسان، انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه برگزار شد.

در این انتخابات مهدی حاجی‌وند، نازنین نامور، محمدرضا چراغی، لیلا مهرابی‌پور، سیامک خسروی‌پور، امیر آشتیانی و فاطمه تیموری به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و مهدی نعمتی، اسماعیل کاظمی و روزبه معین‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین در جریان مراسم رأی‌گیری امروز مجمع عمومی انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه، محمدحسن مصلی‌نژاد و هدیه لطفی به عنوان بازرسان اصلی و امیررضا خطیر به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مجوز تشکیل “انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه” از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده است و نخستین مجمع آن با حضور نماینده این وزارتخانه برگزار شد.

گفتنی است؛ انجام اقدامات لازم به منظور حمایت از حقوق مادی و معنوی خبرنگاران حوزه بازار سرمایه، تسهیل روابط اعضا با نهادها، سازماندهی و ادارات اقتصادی و مرتبط با حوزه بازار سرمایه، تلاش برای ایجاد بستر تکریم و تأمین خدمات و امکانات رفاهی خبرنگاران بازار سرمایه و حوزه بورس کشور و اشخاص تحت تکفل ایشان از قبیل مسکن، تسهیلات بانکی، بهداشت و درمان‌، #بیمه‌های درمانی و اجتماعی‌، بیکاری و … متناسب با شأن و منزلت آنان و در جهت ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی اعضای حرفه مورد نظر از جمله وظایف اختصاصی  #انجمن صنفی #خبرنگاران و نویسندگان #بازار سرمایه مطابق اساسنامه هستند.

 

#معصومه_صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *