رفع مسائل و مشکلات صنعت پتروشیمی با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌‌بنیان

همایش «توسعه‌ روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» با هدف رفع مسائل و مشکلات صنعت پتروشیمی با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌‌بنیان و بی‌نیازی صنعت پتروشیمی از خارج به همت شرکت پتروشیمی بندر امام در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.


به گزارش اقتصاد ملت ؛ همایش دو روزه «توسعه‌ روابط با شرکت‌های دانش‌‌بنیان و فناور» با همت شرکت پتروشیمی بندرامام و با مشارکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌‌فارس و پتروشیمی اروند صبح امروز در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.


این همایش که تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد، با هدف رفع مسائل و مشکلات صنعت پتروشیمی با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان و بی‌نیازی صنعت پتروشیمی از خارج برگزار شد که قرار است چندین تفاهمنامه در حاشیه آن به مرحله انعقاد برسد.


به گزارش خبرنگار ما؛ در این همایش که با حضور بیش از یکصدوپنجاه شرکت دانش‌بنیان در سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد؛ دکتر انصاری‌نیک مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام، مهندس ثقفی رئیس انجمن سازندگان صنعت نفت، دکتر سلطانی عضو هیات‌علمی دانشگاه، دکتر رشید قانعی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه‌ صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس و دستیار دکتر علی عسکری در توسعه صنایع دانش‌بنیان و پایین‌دستی و دکتر زهتابچیان کارآفرین و صادرکننده نمونه کشور به سخنرانی پرداختند.


همچنین در حاشیه این همایش نیز بیش از ۷۰ شرکت در قالب نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

نوشته از شیما تدین پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *